My Blog List

Wednesday, July 6, 2011

Ang Bidlisiw sa Kagabhion



Bituon migilak sa itum nga langit
Ang huyohuy sa hangin mikalit
Nga adunay gihonghung kanako
Ang ngalan mo nisulod misangko

Langgam mihuyatid sa iyang pako
Nangandam sa iyang mga sugo
Mikanta sa sanga nga mibatog
Miduyog sa akong pagkatulog

Mga aninipot misayaw sa hardin
Sa hunahuna niluta ang imahen
Mihagawhaw ikaw kanako
Sa tulo ka mga pulong dako

Gaksa ko sa imong mga bukton
Sulti-i ko nga imo kung gihandom
Sa kanunay ikaw akong gidamgo
Ning kamingaw nag-inusara ako

Mapus-aw man ang bituon sa langit
Pero dili ang gugma ko kanimo gidalit
Gihidlaw ako sa imong mga halok
Nga magpabilin uban sa paghinanok

Bidlisiw sa tam-is kung mga damgo
Mga kabalaka ug pagduhaduha giayo
Mga pagbati nga walay makababag
Bisan pa ang kalibutan mabungkag

No comments:

Post a Comment