My Blog List

Wednesday, February 16, 2011

Ang Pagluib Mo


(pahinungod kining maong balak sa mga tawong 
samdan ang balatian ug sa gugma hinikawan)

Ngano man akong pinangga
Nga ning binuhat giluiban mo man
Nganong gitiaw-tiawan ang atong gipanumpaan
Nga unta ako man kining giampingan...

May sayup ba akong nahimo
Nga kining tanan nabuhat mo batuk kanako?

Gisungasong ko ang mga imposible
Ang adlaw pugos gihimong gabii
Gipangahas ang naglagitum nga kagabhion
Matuman ko lang ang saad para sa kaugmaon..

Nagkagidlay man sa pangindahay
Apan wala ko igsapayan ang mga pagsulay
Giantus ug giutong ang pait ug sakit
Matagamtaman mo lamang ang langit

Apan kawang lang diay ang atong paningkamut
Kay ang pangandoy nahimong alaut
Karon ning pagtalikod ko kanimo
Biyaan ko sa kagahapon ang atong pangaliyupo diha sa pangagho.

Haay! pagkaanugon, anugon kaayo
Ang matam-is natong gugma kanhiadto
Kay haguka man diay ang mga pagsalig mo
Ug nganong nabuhat mo? Tungod ba kay halayo ako kanimo?....


No comments:

Post a Comment